Da'n före dan.

Har jag jobbat i skobutik! Jag har jobbat på mitt nya underbara och helt otroligt roliga jobb!
Grattis till mig! Fyfan vad det var värt all den energi och alla dessa tårar som gick åt när jag sökte jobb. Har fått höra massa kommentarer om att jag inte borde söka butiksjobb "alla vill ju ha det, inte alls lätt att få" och äntligen. Mitt nya jobb är inte tråkigt en sekund, det är jätteroligt att få sälja, det är schysta människor, härlig omgivning (skor liksom) och mysigt läge. Speciellt roligt äre nu innan jul, folk är köpglada och man får chans att snacka med en massa roliga människor! Helt unbelievable. Ikväll vill jag fira med en flaska skumpa, väntar bara på pojkvännen. Har redan firat med ett par nya nikedojjor, halva priset. Personalrabatt ni vet!

Jag är så glad så jag spricker! Ville ut och fira men är helt slut i benen efter att ha stått i tio timmar! HAPPY!

Varför ens bry sig?
Postat av: Anonym



Haha gud vad kul! Är glad för din skull=)



Kram

/Nina

2008-12-24 @ 13:33:20
Postat av: Venla

Fan vad roligt att höra att det känns bra!

Go Mischan go!!!



<3



Kramar från Venla

2008-12-24 @ 20:01:44
Postat av: Krimmy

du ar sa javla duktig!! det kommer ga skitbra! puss!

2008-12-25 @ 15:10:26

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0