irriterad pojkvän

Kom nyss hem från jobbet, precis i tid med att Tobbe vaknar. Han är kinkig och tjurig nu för att jag bloggar, men håller faktiskt på att tanka hem ett virusprogram till datan, mitt gamla är slut. Har jobbat hela helgen, och ska jobba alla dagar nu fram till söndag, b va? hur som helst, får en sovmorgon, på torsdag. Mån-ons jobbar jag i skobutiken vilket är lite mer generösa arbetstider, halv tio till sju. Sen jobbar jag i vården...

Ikväll flyttar Johanna hem till mig så snart ska jag och Tobbe åka och hämta henne. Sen ska vi nog på bio.

Hörs

Varför ens bry sig?
Postat av: tomascarneheim

Så Johanna är så trött på Ritorp ;-D redan nu?

2008-12-28 @ 23:38:28
URL: http://tomascarneheim.com

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0