Jobb, jobb, jobb...

Nu har jag jobbat fyra av nio. Idag var rätt slappt, asskönt att kunna äta lunch hemma!
Ska snart iväg på lillasysters dansuppträdande. Ska ta en promenad dit bort hade jag tänkt, fan vad man rör på sig i hemtjänsten - hade glömt bort det! Idag har jag gått bara på hem och tilljobbet-vägen en timme. Sen har jag ju gått mellan ärendena också! Bra, jag behöver motion. Jag vill vara i form till nyår (bättre sent än aldrig). Min fina pojkvän ska laga god lasagne till oss ikväll - mums!

Nu måste jag ta en dusch och sen bege mig!

Hare bra, hej

Varför ens bry sig?
Postat av: tomascarneheim

Du är redan i god form och jättesöt.

2008-12-18 @ 22:32:16
URL: http://tomascarneheim.com

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0