Grattis tant, 20 år

Fyller 20 år idag, om det är ngn som har missat det, inte? Vafan, grattis då?

Har jobbat hela dagen. Började i princip med att en av mina tanter frågade:
"ååh, har du presenter med dig till mig idag igen?", angående lite godis jag lovat köpa åt henne. Hade lust att skrika: Har du några presenter åt mig? Jag fyller faktiskt år idag!
Men, det gjorde jag inte. Som tur var. Men detta lilla missöde ledde till att jag använde den som anledning till att inte vara glad idag. Jag har inte varit glad idag. Jag har lidit av den såkallade "martyrångesten".
Hur som helst.
Johanna är här, ska äta middag med mig + familj. Plus att hon bjöd mig på lunch. Gulligt.

Hejdå

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0