Resfeber.

Nu har resfebern satt fart i kroppen. Jag känner mig stirrig och har ett enormt stort behov av nikotin. Men, snus har jag inget än. Tobb ska åka och köpa till oss innan han kommer hit. Han kommer om en timme. Hjälp...

Har promenerat med pappa idag. Blev ingen box. Men det blev 90 (eller typ 110) minuters promenad. Jag och far gick från medis, till tanto, till reymers (nere vid vattnet), upp vid skinnarviksberget, bort till zinken, ner på hornsgatan och sen till folkets på folkkungagatan. Med stavar givetvis. Det var väldigt kul att träffa honom. Vi ses ju inte överdrivet ofta nuförtiden. Well well. Träffade Johanna en snabbis också, för ett akut farväl. Haha.

Har packat klart nu men funtar på att ta en dusch. Sen ska man ju sitta i ett mögligt flygplan i 12 timmar. Men, det kommer vara värt varenda sekund. Kommer sakna allihopa här hemma, men förhoppningsvis ses vi snart igen!

Jag skriver vykort (det brukar låta så).
Mohahaa.

Varför ens bry sig?
Postat av: nicole

hoppas du har det underbart där nere

2008-02-13 @ 01:17:26
URL: http://theweirdone.blogg.se
Postat av: Mischa

Tack gumman, see you soon!

2008-02-14 @ 14:44:20
URL: http://missantrop.blogg.se

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0