Stadsmuseum idag!

Johanna (läs: alla tiders historiker) och jag gick på stadsmuseums 1700-tals utställning. Johanna tyckte den var bra. Jag tyckte den var undermålig. Vem vill titta på reproduktioner och klänningar prinsessan Victoria haft på sig på maskerader?
Hur som helst kände vi oss otroligt kultiverade och duktiga. Innan hade vi brunchat med Johan och haft skoj. Vi promenerade också mellan solna och fridhemsplan.
Imorrn är det lön och jag satsar stenhårt på att lägga upp en budget. Måste ju börja spara till Asien-trippen som jag och Tobb, mfl, ska åka på.

Känner att det har blivit en del förklädnader i helgen, eller vad säger ni?

image146

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0