Thailand, first and last report

Okej, I am i Thailand och det is helt wonderful (orkar inte skriva orden on svenska). Vi har det sjukt bra och vi is bruna och very red, allihopa. Vi solar och badar (som on vilken charter som helst) men imorrn ska  vi ge oss ut on the islands. Det ska bli very exciting. Everywere finns det skyltar om Tsunamin, jag och Tobb was thinking of buying en dvd med tsunamin men let it go.
Thailand is very speciellt. Alla thaipeople is very trevliga och nice. De is very serviceminded och typ gulliga. Jag och Tobbe har sutit on a krog med thaiprostituerade. Det var very special och very exciting. Of course startade jag analysera in one second. Det sjuka is att de inte alls verkar ashamed by what they do. Det is liksom naturligt down here. Men men, det is alltid interesting med andra kulturer och so. Mamma har shoppat svinmycket. Jag och Tobbe har legat lite lower. Det finns inte allt for mycket intressant att kopa. Samma sak overallt och so orkar man ju inte riktigt. Seller (heter det so) is on en hela tiden. Haha. Det here blir inte alls bra. Men men.
Saknar er back home ganska mycket. Men inte too much. Here skulle jag kunna stanna for a long time.
Men vi ses vel hemma snart.
Btw, any workout har inte blivit gjord, without promenaderna here in Phuket. Yesterday var vi i Pattong, det largest partyplace here.

Ses snart! hoppas ni feel good!

p.s. flygresan var min first och hopefully the last closetodead upplevelse.

Varför ens bry sig?
Postat av: Lovisa

haha det var en ny variant att skriva på ett utländskt tangentbord:)

2008-02-14 @ 14:48:46
URL: http://www.metrobloggen.se/loviissa
Postat av: nicole

babe har du sånna där psykadeliska sargoner (typ tygflaggor man sätter på väggen) om de har billiga stora skulle du kunna köppa hem några som jag betalar? bereodne på hur mkt de kostar pretty please.. vet inte om de finns i phuktet men kankse

2008-02-14 @ 21:58:55
URL: http://theweirdone.blogg.se

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0