3 låtar solo på bröllopet (?????)

Nina ringde mig idag och sa att jag ska sjunga tre (???) låtar på bröllopet. Och det är inte världens enklaste, en av dem är Hey there Delila och den får man smått andnöd av. Så måste jobba med balanserad andning för att klara av den. Hoppa verkligen att jag får någon som spelar till, annars kommer det säkert låta skit. De andra två är "this moment" med Marie Picasso (min "favorit") och "I'm all out of love" (den är underbar). Vi får se hur det går, har övat hey there delila i en halvtimme nu och texten sitter inte alls. Men det ordnar sig nog.

Ikväll blir det SK med de vanliga.


Pusshej


I'm all out of love

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0