Den bästa vännen!

Johanna Wahlberg Karlsson






image111

Johanna har många underbara egenskaper, vilket gör henne till den bästa vän jag har, och någonsin kommer att ha (ja, jag börjar bli gammal och grå). Ibland många bra egenskaper så är det jag tycker bäst om hon Johanna hennes självironi och förmåga att vara flexibel och kompromissa. Genom att vara ödmjuk och förstående så klickar allt. Jag och Johanna har gått igenom mycket tillsammans, genom våra 3 år tillsammans. En del har varit tufft, men det mesta har varit otroligt roligt och givande. Johanna är en av de få människor som jag öppnar mig för, som jag vet har både tid och lust att lyssna på mina bekymmer och sorger. Jag är väldigt tacksam att jag har dig som vän Johanna. Inget ska någonsin komma emellan vår sjuka humor och galna partynätter!




Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0