Min stulna mobil är i Finland!

Igår natt fick Tobbe ett meddelande:

"Hey, I'm Hussein from Helsinki, I think I have your girlfriends stolen phone. Mine were stolen and I get yours. Contact me if you want the phone back, otherwice I give it to the finish police"

WHAT?
Min stulna mobil, som blev stulen för ca 2 veckor sen befinner sig alltså i Finland, i Helsingfors! How come. Känns ruggigt, typ som en maffiagrej. Men, frågade Hussein. Han hade tydligen varit på en hemmafest med "people he doesn't know" och blivit av med sin telefon och de hade lämnat min istället (han hade en likadan som min). Sjukt. Nu skulle han åtminstone skicka telefonen till mig (får se om han gör det). However, jag saknar mitt minneskort.
Men hör gott folk!
Det finns goda människor!

BAJSHEJ

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0