Möte med "styvsyster imorrn", ett halvår sen sist.

Det har gått mer än ett halvår sen jag och min föredetta (usch vad jag hatar att säga det) styvsyster sågs. Det var på min studentskiva, innan pappa och hennes mamma bröt upp. Det kommer att bli med blandade känslor jag träffar henne. Vi har sällan varit sånna som umgåtts 24/7 men jag är ändå van att ha henne vid min sida. Hon är en sån där "detspelaringenrollhurlängesendetvar" kompis, eller tjaa.. syster. Allt är alltid samma när vi ses. Jag saknar att ha någon att diskutera pappa med, och att typ tjaa, chilla med. Men det ska bli otroligt roligt att träffa henne imorrn för i hjärtat finns hon för alltid.
                                                                  Jag och Elsa, lilla julafton 06



Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0