Nyårshets slutar ofta i gråt.

Som vi bestämt åt vi middag hemma hos Liisa. Underbar mat och trevligt sällskap. Sen drog vi iväg till Täby. Det var trevligt men jag kunde liksom inte vara glad även om jag var omgiven av i princip alla mina vänner. Jag blev ledsen, började gråta och tog en taxi hem med Johanna. Sen mötte jag upp Tobbe. Det var skönt.

Jag vill börja mitt år 2008 med att be om ursäkt till Nicole. Jag vet hur mycket vi sett fram emot vårt nyår tillsammans. Ledsen att jag drog. Jag var bara så ledsen.
Till Tobbe. Du är det finaste jag har, även om jag blir ledsen på dig ibland. Jag vill be om ursäkt för att jag överdrev igår. Du hade egentligen inte mycket alls att göra med att jag var ledsen. Men det blev helt fel. Jag älskar dig.

Så. Jag hoppas verkligen inte att jag klantat till allt för mycket. Men alkohol och ledsenhet är inte den bästa kombinationen, ibland kan det vara det. Och ibland inte.

Jag är ledsen. Jag hoppas verkligen att ni hade en super nyårskväll ändå för det förtjänar ni!

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0