Party på Söderkällaren.

Har varit duktig idag på jobbet. Tog tillochmed tre (eller vardetfyra) extraärenden. Pluspoäng. Härligt sen att jag fick städa toaletterna på kontoret. Nåja. Nu är jag nyduschad och fixad inför min öla/vina kväll med Krimmy. Inte så ofta man ser henne nuförtiden så det ska bli riktigt skoj.
Imorrn är det (som Krimmy redan nämnt) vin och ostkväll hos Venla. Men ska dricka mousserande, det som är kvar från nyår. Tyvärr kommer det dit någon som jag inte tycker så bra om, som jag faktiskt har varit nära vän med men som definitivt inte tillhör mitt år 2008. Men, det ska bli kul att träffa Venla.

Ska klippa mig imorrn, på Maria Nila, Fick ju presentkort där. Men funderar på att skjuta upp det. Mamma fyller ju år imorrn och trivs rätt bra med mitt hår nu (med extensions). Så får se. Men, annars. Maria Nila är bäst och jag kan ju alltid klippa mig vid annat tillfälle.



Jag och Krimsan, uppochner på nyår.

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0