Rapport gårdagen

Perfekt att förlora typ de sista pengarna när man redan tycker att januari är en bajsmånad. SUCK.

Vi var iaf hemma hos Venla runt åttatiden. Det var en hel del folk där men vi snackade mest med varandra, som vanligt. Dock trevligt att träffa Adrian, var ett tag sen. Och Venla såklart.
Sen drog vi till After en stund där vi mötte Nicole, Sofie, Mirre, Patti medflera. Där förlorade jag 200 spänn på ingenting. Snacka om B. Hur som helst. Idag ska jag, Ahmed och Tilde gå och se BeeMovie. Den verkar bra, töntigt att se en disneyfilm? Näee, inte så. Jag har alltid varit förälskad i Disneys sätt att animera och så.
Sen ikväll är det andra avenyn. Det ska jag och Tobbe kolla på.

Pusshej

Varför ens bry sig?
Postat av: psuedonym

dreamworks inte disney läs på flicka lilla.

2008-01-06 @ 21:44:42
Postat av: Mischa

Sorry.

2008-01-06 @ 23:18:59
URL: http://missantrop.blogg.se

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0