Små bröst

Jag och Tobb såg precis ett program/dokumentär om tre tjejer som hade a-kupa och verkligen, badly, ville ha större bröst. Men ingen av dem opererade sig. Med programmet ville de säkert visa att, japp mänskligheten överlever utan plast. Men gör den det? Vad tycker ni därute om silikonbröst? Köp dig ett nytt liv, eller, som alla (t.ex Mia Törnblom säkert skulle säga) acceptera den du är och älska dig själv, eller nått.
Inte för att jag tycker små bröst är snyggt. C-kupa är lagom och bra. Det vill jag ha, och förhoppningsvis växer de lite till så jag når mitt mål, mohaha.





Varför ens bry sig?
Postat av: Therése

såg själv dokumentären nyss. Har absolut inga fördomar gentemot den plastikopererande eran, så länge man är fullt medveten om vad man gör och gör det för sin egen skull. själv tycker jag dock det är snyggast med små bröst.

2008-01-28 @ 23:49:16
URL: http://Cbradshaw.blogg.se
Postat av: Sessan

Mina bröst har krympt med en halv kupstorlek. Förut var de i storlek D och nu pendlar jag mellan C och D. Jättejobbigt att hitta snygga bhar som inte ser ut som tant!! Det värsta är att jag för övrigt är jättesmal. Mina bröst är lite för stora för min kropp och ibland svårt att hitta kläder! Jag vet inte om jag är så mkt lyckligare med dem... just nu älskar jag dem för de är ändå mina riktiga

2008-01-28 @ 23:49:16
URL: http://sessan82.blogg.se
Postat av: Josephine

Nej usch för sådär stora bröst. Ser förjävligt ut med kläder dessutom. Jag gillar små bröst, inte bara för att jag själv har de. Men de passar sig bäst till kläder, som sagt.

2008-01-28 @ 23:53:44
URL: http://jossposs.blogg.se
Postat av: Mischa

Thérese: Jag är på god
väg att hålla med dig. Nackdelen är att det finns en del personer jag vet om som gjort det för att efterlikna glamourmodell-idealet. Vet inte om det verkligen är för deras egen skull.

Sessan: Det låter underbart men visst är det så. Jag har B, hade C förrut men då vägde jag med. Men det är bra att du älskar dina bröst, go for it!

Josephine:
Jag vet. Bilden är extrem och nej det är inte särskilt snyggt under kläder.

2008-01-29 @ 14:30:46
URL: http://missantrop.blogg.se

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0