Stepup bas + jobbig jobbdag

Det är alltid hårt att gå och jobba på måndagar. Det känns tufft. Som att allt bara upprepar sig. För det gör det också. Gick klädd helt i mjukiskläder idag. Såg ut som en kuf, men fan vad skönt det var!
Gick och tränade efter jobbet, step up bas blev det. Struntade i coren eftersom jag får stora muskler och ser biffig ut. Onödigt tycker jag, för mage och rygg behöver jag verkligen träna. Bättre hållning! Snyggare utstrålning, eller nått?
Joggade i 18 min också. Saknade mina träningskompisar. Ingen träning är sig lik utan Nico-pico. Men snart är hon back in game. Galningen tänker träna box med stukad fot, men vad gör man inte för lite kondition?

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0