Suck, dålig stämning

Det är skum känsla här hemma nu. Kanske stämningen lättar lite senare.

Imorrn är det fredag och jag har inga pengar, kuuul. Kanske blir att jag får låna lite av någon så att jag kan göra nått skoj. Det är en månad till som kommer se ut så här, sen kommer jag nästan att vara fri från skulder etc. Okej, det där lät motsägelsefullt. Jag hade alltså inte tänkt låna mycket pengar nu, men litegrann. Trist att bara sitta inne hela helgen. Johan ville ju ut, och Krimmy, och Johanna. Nicole skulle inte ut tror jag. Så vi får väl se.

Har tagit mig igenom ytterligare en dag på jobbet. Det är lugnt bara man kommer dit. Det värsta är att öppna ögonen på morgonen och se att det är svart ute och att det kommer vara svart när man kommer hem. Jag vill ha vår och sommar nu. Då ska jag till Zakynthos med Johanna och någonstans med Nicole. Jag ser fram emot det. Men först, Goa med Tobbe, mamma och Tilde. Snart snart.


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0