Träningsfreak på G igen.

Kom nyss hem från träningen. Det skulle ha blivit funk-passet, men när jag väl kom in insåg jag att målgruppen var typ 12 år. Inte bra. Så, körde 2 km jogging och 5 km på träningscykeln, sammanlagt 20 min. Sen, så fick jag för mig att jag var värd en present från Tobbe eftersom han ska SPELA POKER ikväll IGEN.  Så, begav mig till Ringens centrum på jakt efter klappar. Hittade inget. Men gick till JC och shoppade lite för mitt presentkort. Blev ett vitt linne, en svart tröja, en randig munkjacka och en tröja till Tobbe. Allt för endast 276 kr. Kanon, det är sånna priser jag gillar. Hittade inga presenter. Väntar nog på det tills att jag kan köpa ett minneskort till min nya mobil kanske?

Får iaf mitt nya sim-kort imorrn så att jag kan börja använda min nya mobil som jag förövrigt hämtade ut igår. Blev en Sony Ericson, konstigt nog, med tanke på vilken otur jag har haft med samtliga av mina mobiler från det märket. Men, det här var iaf den mobil killen i affären rekommenderade, och i värsta fall, jag har försäkring.

Har även jobbat idag. Och igår kväll blev det ett pass på Makalös, det gick sjukt bra. Känns som att jag har fått upp gnistan igen. Mohaha. Hur som helst, imorrn blir det ett step up pass, jippie!



Varför ens bry sig?
Postat av: Nicole

Och imorgon blir det step up! :D ska bli spännande :P

2008-01-17 @ 01:22:28
URL: http://theweirdone.blogg.se

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0