"Vad ska vi köra för kondition imorrn då?"

Haha, Nicole är verkligen på G nu. Vi ska liksom på BOX (vilket är fruktansvärt konditionskrävande) och ändå så ska vi träna extra kondtion på det. Haha, she's crazy! Men det är kul! Skönt att ha henne tillbaks på gymmet. Driftig och på G. Precis vad jag behöver.
En rolig grej på gymmet är tv-apparaterna som finns över konditionsmaskinerna. Numera kan man bara lyssna på tvn (genom hörlurar) så länge man trampar hela tiden, rör sig hela tiden. Värsta bra eftersom man gärna vill se programmen, typ OC till träningen, inte helt fel?

Funtar på att ta en promenad, men orkar nog inte. Känner mig lite mör efter dagens träning! Men, det är kul att vara tillbaka. Träning får mig att må otroligt bra!
Men, vad händer i helgen?

Varför ens bry sig?
Postat av: Johan

skulle kunna hitta på något kul imorgon ,har ej ditt nya nummer bara ,en vinare hos johanna ?

2008-01-17 @ 22:19:51
Postat av: nicole

Haha fan är det sant de där med hörlurarna? De måste jag bara kolla in imorgon på kul :D

Klart man är på G.. vi ska ju bli fit for fight till sommarn ;)

2008-01-18 @ 00:39:36
URL: http://theweirdone.blogg.se
Postat av: Mischa

Nicole:
Haha, ja. Så jävla rätt. Självklart, beach 08 :)

Johan:
Det är mitt gamla nummer (så du borde ha det) annars finns det på eniro. Tjaa.. fråga henne? :)

2008-01-18 @ 10:13:10
URL: http://missantrop.blogg.se

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0