karatehelg som vanligt...

Fredagen var crazy. Vi satt i tanto och drack vin, sen kom Niklas och sen Jonatan, Emil och Per. Det var en trevlig kväll helt enkelt men lite väl mycket alkohol kanske. Lördagen, min enda lediga dag gick jag på stan med Nicole och Johanna. Nicoles bagage var fan det coolaste jag sett. Hon skulle till Berlin och hennes enda packning var en lidl-påse. Så jävla skön ju. Vi kollade in massa snygga skor men blev inte direkt någon shopping för min del. På kvällen åkte jag och Johanna och träffade Michaela och Jessica och satt på "medis kök och bar" ett par timmar och drack rosévin. Igår jobbade jag! Kul helg va? Nja. Kunde varit bättre, men den här veckan är det ju pride så jag lär bli meddragen på en hel del. Och Hoffmaestro på onsdag!

PUSSHEJ

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0