teaser

Sitter på sleven (som vanligt) och väntar på Johanna så vi kan gå och äta lunch. Inte allt för mkt att göra på jobbet idag, skönt. Men var helt  slut när jag vaknade. Kvällen igår avslutades med ett glas rosé (och en öl för Tobbe) hemma hos honom medan vi snackade jobb och framtid. Mysfaktor, hög.

Har tänkt mycket på det här att flytta utomlands och jobba. Jag ska nog försöka säkra Grekland inför nästa år, typ kolla in möjlighet till bostad och jobb från maj till september nästa månad. Något crazy måste man ju göra. Och det är nog större chans att jag får jobb nu när jag ska läsa grekiska. Undra om de behöver personliga tränare i Grekland?

Oj, måste sticka.

Mat idag:

Frukost:
Frukostsmoothie och ett ägg

Mellanmål:
Keso

Lunch:
Skinksallad och ett ägg


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0