the moments of my (johannas) liv

Ska min nya bok heta. Den ska handla enbart om Johanna och allt hon har för sig (vilket är otroligt mycket). Ett scenario, en händelse, en vardagshändelse kan bli hur stor som helst om man är Johanna. Smakbitarna till boken handlar om hur hon sover, hur dåligt hon mår när hon är trött samt vilka blodsockerfall hon kan få. Och, framförallt hur hon går i trappor. Tror att det blir en riktigt bra chiclit. Samtidigt ska jag skriva min självhjälpsbok till alla singlar som vill veta hur de blir oemotståndliga. Nu antar jag att min syn på det hela är rubbad eftersom jag inte har varit singel sen jag var...hmm, 13 (tror jag). Men, det är det som är grejjen. Jag är upptagen, vilket är ett känt faktum varför killar beter sig som hungriga mygg.

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0