tisdagsfylla - martyr idag.

Gårdagen slutade med vinkväll hos Nicole. Innan hann jag träffa Amanda, trevligt, miss her.
Hur som helst så åt vi kyckling och de andra veganlasagne, vi spelade twister (fyfan vad jobbigt, värsta träningspasset) och sen ölspelet. Fyfan, att vara så full en tisdag asså. Men avslutade kvällen med 10 glas vatten så var inte alls bakis idag, skönt. Men kvällen var aslyckad, får vi göra om tycker jag!
Nicoles granne skrämmer mig. Hon ser ut som Samara och när jag vinkade (jag hörde att nån kom när jag skulle åka ner i hissen) så skyggade hon tillbaks bakom hörnet för att två sekunder senare titta fram bakom knuten igen. Skum människa. Tur att jag var full igår annars skulle jag drömt mardrömmar. Jag tycker sånt är läskigt!

Skööönt på fredag kommer lönen och jag upptäckte att jag kommer kunna leva gott samtidigt som jag sparar en del pengar! Äntligen är min ekonomi fixad igen. PUH. Vad händer i helgen?

Var förövrigt och jobbade idag. Var tufft efter så lite sömn och så mycket alkohol men jag fixade det!

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0