Nu till nuläget...

Jag mår inte särskilt bra. Jag känner mig jäkligt låg om jag ska vara ärlig. Men dagen har flytit på ändå. Lunchade med Mandy, strövade planlöst runt i affärer och diskade hemma. Att diska är det värsta jag vet, jag vill typ döda folk efter, jag blir så jävla arg. Förövrigt, mitt och Amandas nya motto är "bränn bhn" om det är någon som inte uppmärksammar det (vilket inte är särskilt troligt). Imorrn ska jag och morsan gå på Pugh i tanto, blir mysigt. Nackdelen är att jag inte får något ungdomligt sällskap, morsans förslag var ju smått akward. Hur som, sen blire utgång med Mandy nu när dom andra är på festival och har skoj. Men jag ångrar inte att jag inte följde med, vilket är skumt... Äh, hade inte pallat i mitt tillstånd...

En erfarenhet rikare den här veckan är att jag är paranoid, jag känner mig jagad. På bussen, på jobbet, i Ringen och av min egen mobil. Jag är fan inte frisk asså!

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0