shit, sommaren har börjat bra.

Igår var vi på middag hemma hos Lennart och Ying efter jobbet. Blev mycket vin och nostalgisk musik, sen drog vi vidare (det är totalomöjligt att gå och lägga sig när solen skiner utanför). Blev Tiffys en stund och sen en promenad runt söder. Trevligt. Tycker synd om Johanna som skulle jobba klockan kvart i åtta imorse.

Kul var dock att skatteåterbäringen kom igår. Plus att jag sålde en grej som gav mycket återbäring. Så nu kan jag betala av lite skulder "kul". Hur som helst... Solen skiner och jag ska snart iväg på intervju. Måste tvätta håret också. Ser ju ut som dreads i dagsläget. Nästa månad blire nog att jag köper lite längre löshår. Mitt nuvarande är lika långt/kort som mitt eget. Var så nära på att färga håret brunt i söndags, men så blev det inte.

Vi i HP har börjat bli busy people:
Tisdag: (igår) - Födelsedagsmiddag hos Lennarto och Yingyang
Onsdag: Är medbjuden på konsert, men vet inte om jag pallar riktigt?..
Torsdag: Hanoi Rocks med pappa på Södra teatern, utgång efter.
Fredag: Hoffmaestro i kungsan med de vanliga, sen utgång södra teatern tror jag...
Lördag: Jobb för en gångs skull, brukar bojkotta jobb på helgerna, men vafan?
Söndag: Debaser, har redan blivit en klassiker.
Sen borde vi ju hinna med att hänga hos Krimmy lite nu när hon är ensam hemma...

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0