Sucker for fuckers.

Sitter och jobbar just nu. Känns jäkligt segt, men det får jag ta... Fan vad jag klagar nu förtiden, nu äre dags att styra upp sig lite... Längtar till nästa vecka, kommer nog bli sjukt kul. Måste bara bli tillräckligt brun och hitta nått snyggt att ha på mig på midsommar. Ska bleka håret också, det är väldigt behövligt med tanke på min tre centimeters-utväxt bland de rosa.

Nicole har hittat en thai-boxningsklubb som vi nog ska gå med i. Där finns också gym och personliga tränare. Vi kommer bli fit (förhoppningsvis), just nu njuter jag av att vara dräggig (som resten av sommaren). Imorrn är det båtfest med Makalös vilket förmodligen bara kommer späda på dräggigheten. Fullast vinner typ? Sen blire efterfest i tanto med hemtjänsten. Fan, har lust att gå ut idag men blir nog inte så. Måste ta igen mig lite efter allt. (sen när förvandlades min blogg till en fylleblogg)? Äh, om ni vill ha mig seriös ska ni nog läsa inläggen från november till mars (eller kanske april).

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0