Förlåt, mina 30 unika läsare

För att ni varit tvungen att kolla in min blogg utan att jag inte skrivit något idag.
Har jobbat som vanligt och varit hos dietisten för lite kloka kostråd. Sen drog jag mig (med stort motstånd) mot gymmet och tränade en timme. Vet inte om jag känner mig bättre nu direkt. Blev åtminstone styrka en halvtimme och kondition (på hög nivå, tro mig) en halvtimme. Sen gick jag därifrån för att inhandla mat på min nya favoritaffär (sen jag såg hur billiga energidrycker de har där, lika mycket koffein som red bull men kostar 6 spänn). Håller på att tillaga fläskfilé och råris, till det lite laktosfri gräddsås. Haha. Jag är juu köörd.

Vill tillbaks till helgen, hade så sjukt kul!
Något jag förmodligen glömde att säga om gårdagen var hur sjukt kul det var att träffa Amanda. Hon är en av få människor jag kan träffa efter ett år och känna att inget har hänt. Men något hade hänt! Hon hade klippt av sig sitt långa hår och hon var snyggare än någonsin. Coolt och modigt, tycker jag som längtar efter bättre hårdagar än de jag haft de senaste 2 åren. Men men. Jag har åtminstone lagt av med löshåret nu, är ni inte stolta?


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0