Gonatt mina älskade och närmaste.

Jag måste tacka mina kära vänner för att ni ställer upp när det krisar. Jag behöver er verkligen och ni ska veta det att jag skulle ha gjort precis samma sak för er.

I alltihop känner jag mig ändå superstark. Jag har en stöttande familj (most of it), jag har världens bästa vänner (och många av dem), jag har världens bästa pojkvän, och jag behöver er verkligen, 100 % nu. Även om jag känner mig stark i allt jag gått igenom de senaste dagarna är det bra att ni stöttar upp mig ytterligare när jag tvivlar. Jag tror att det som har hänt är nödvändigt för min egen överlevnad. Och självkänslan pumpar i mitt hjärta, nu tar jag ingen mer skit. Och jag är så glad att jag har alla er omkring mig, ni gör mitt liv vettigt när det skruvar till sig.

Speciellt tack till mamma, pappa, Johanna och Nicole. Ni är verkligen super.


Varför ens bry sig?
Postat av: Louise

Låter inte alls bra att allt inte är okej! Jag hoppas att de som inte är bra löser sig väldigt snart och att du bara längtar lika mycket som jag till ljusare tider och våren! Varm Kram, Louise

2008-03-19 @ 23:29:03
URL: http://lojji.blogg.se

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0