Högst upp på önskelistan

1 - en personlig tränare: Att ha någon som puschar en till resultat man aldrig trodde var möjliga ger mig lyckorus. En person som vet hur ens kropp fungerar och anpassar träningen efter vilket resultat man vill ha...Låter super.

2 - en privat kock: Som lagade mat åt mig så att jag åt rätt eftersom jag har lite svårt att äta på ett sätt som gynnar min kära mage. En person som lärde mig att uppskatta annan typ av mat och som enbart lagade det. Dessutom skulle den här personen givetvis samarbeta med min personliga tränare och resultatet skulle bli enastående.

3 - ett hett jobb: Ett jobb där jag kan gå runt i mina egna kläder, höga klackar och känna mig ytlig och ägande. Är trött på att känna mig som en av de lägsta i jobbhierarkin (ja det är så att vara ung). Förövrigt så tycker jag att det är fel att mitt yrke rangordnas så långt ner, det är faktiskt värdefullt det vi gör. Väldigt värdefullt.

4 - mer tid: Så att jag kunde träna mer. Önskar mig fler box-pass på träningsschemat, mer kondtionsträning och mer effektivitet.

5 - en supersnygg lägenhet: En ljus lägenhet med högt i tak och halv-étage våning. Det behöver inte vara någon stor lägenhet, kanske en tvåa eller trea.
´


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0