Im stronger than yesterday.

Peter von Poehl - The story of the impossible
Grymt bra låt. Grymt bra depplåt.

Var dag som gått sedan helgen blir jag mer och mer övertygad om att mina känslor är rätt. Självkänslan som en gång var låg är starkare och jag har blivit, i och med det som har hänt, mer fokuserad på vad jag vill göra i framtiden, hur mitt liv ska se ut etc.
Eftersom mina planer ändras nästan dagligen tänkte jag delge dagens planer och önskemål:

1 - Jag ska ska ska bo utomlands i sommar och testa på livet som spontan, nyfiken ungdom. Det gör ont i hjärtat de stunder jag tvivlar på det, måste helt enkelt göra det. Sen måste givetvis alla mina kära komma och besöka mig vart det nu blir. Utan er är jag inte jag.

2 - Jag ska utbilda mig till personlig tränare innan sommaren börjar. Detta är ett av de beslut som bygger på om jag får ta ett eventuellt banklån, mina föräldrar får isf vara borgenärer. Tro mig, mitt intresse för hälsa har aldrig sviktat (förutom varje lördag framför en rulle).

3 - Jag ska bli polis, när jag är ca 25. Medelåldern på polishögskolan är 25, så antar att det är bäst att samla på sig lite livserfarenhet och yrkeserfarenhet innan.

4 - Jag ska vara tillsammans med Tobbe livet ut, och ni negativa. Glöm alla klyschor och lev livet fullt ut. Det är för kort för att inte drömma, önska och forma. Och om det inte blir så, så blir det inte.

5 - Jag ska flytta hemifrån nästa höst eller lite senare. Helst i söderförort så att har nära till familjen.

6 - Jag ska ha ett jävligt bra liv utan att vara slaskhink för en massa idioter som vägrar växa upp och ta sitt ansvar. Jag tänker inte ta mer skit, så är det bara!

Vad har ni för planer?


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0