Jag saknar min pojkvän, kärleks-sucker.

Igår kväll, eller idag också känner jag en sjuk längtan efter min kära älskade underbara pojkvän. Ja, med risk för att låta otroligt töntig och beroende, så visst. Men, nu när han är borta längtar jag verkligen efter våra kvällsgnabb, hans händer som sträcker sig efter chips så att jag inte kan se tvn, hans glömda colaburkar på min träningshylla (jag vet, kränkande). Hur som helst har dokkdokk blivit sjuk därborta. Han har alltid sån jäkla otur. Sa åt honom att han definitivt måste uppsöka läkare för att kunna få ut något på reseförsäkringen. Men icke, det är han lite för bekväm för, något som stör mig vanligtvis (liksom, han har lagt ner 10 000 kr, eller mer, för resan och den ska tydligen gå förlorad på grund av att han inte uppsöker läkare). Ajabaja, men nu saknar jag bara honom. Så, alla som inte redan visste det, jag är en kärleks-sucker. I'm badly fucking in love, och det kan ingen ändra på.

Tre år tillsammans och jag är fortfarande kär. Jag trodde inte det var möjligt, men jag är det, uppenbarligen. Jag känner i kroppen att jag är kär, det värker sådär töntigt i hjärtat med vetskapen om att jag ska få gå och lägga mig själv ikväll, och imorrn, och i övermorgon, och en del dagar därpå. Fyfan. Jag vill ha min pojkvän tillbaka nu. Turkarna får ta och släppa honom nu! 
* Även om jag vet att han inte saknar mig lika mycket kan jag unna honom det här.
Tobias Knutås, jag älskar dig över allt annat och mitt hjärta gör ont utan dig. Så det så.





Varför ens bry sig?
Postat av: ewie

awe.. så gulligt! blir glad av att det går så bra för vissa förhållanden!
Hoppas jag och min pojkvän håller minst lika länge!:)

2008-03-16 @ 22:47:36
URL: http://ewiiie.blogg.se
Postat av: Eden

Titta gärna in på min blogg - handlar mestadels om sex & kärlek :)

2008-03-16 @ 22:53:02
URL: http://edenslustgard.blogg.se
Postat av: Louise

Jag har precis fått utstå 2 ½ månad utan min älskling.. äntligen är han hemma igen(eller har varit i snart tre veckor) förstår verkligen din längtan!! Kraaam

2008-03-16 @ 22:54:08
URL: http://lojji.blogg.se
Postat av: Mischa

Ewie: Tack, vilken underbar respons. Jag lever det ultimata livet, kombination singelliv (festa med polarna, resa mm) och samtidigt sambo. Min pojkvän är min trygghet och det jag är mest rädd om!
Keep going, kan man få till balansen kan det hålla livet ut! :)

2008-03-16 @ 23:32:37
URL: http://missantrop.blogg.se
Postat av: Mischa

Du är grym som har pallat. Underbart, vart har han varit? Ofta stärker distans, ibland stjälper det. Distans till varandra kan vara nyttigt bara man inte tappar bort varandra på vägen. Keep going!

2008-03-16 @ 23:33:46
URL: http://missantrop.blogg.se

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0