Killkompis sökes!

Okej. Varför ska det vara så jävla svårt att hitta en killkompis? Någon som kan ta ner en på jorden, någon som kan svartmåla ens fiende och någon som kan ta med en ut på en öl spontant?`
Jag har suttit och analyserat detta hela dagen med diverse människor på MSN. Men ingen har väl egentligen gett vettiga råd förutom att jag sak lägga ner det och fokusera på mina kvinnliga bekanta.
Ja, jag har världens bästa tjejkompisar, men det har jag haft länge. Det här handlar om något annat. Det handlar i grund och botten om att jag saknar Mattias. Det är den bästa killkompis jag någonsin haft. Han gav och jag försökte ge igen, även om jag misslyckades. Mattias fanns alltid där, oavsett tid, rum omständigheter. Han bodde 10 min ifrån mig och jag visste att jag alltid kunde ringa honom.
Men det där är kört. Jag har försökt att få tillbaka honom ett par gånger. Men vill han inte så vill han inte, det är bara att acceptera. Men jag saknar honom djupt och jag önskar att det aldrig blivit såhär.
Men. Mitt projekt just nu är en killkompis 100%. Inte en sån som blir kär i en och slutar umgås för det. Inte en sån som bara finns där för en på helgerna. Fett jobbigt. Någon som bryr sig helt enkelt.

Är det bara jag som har det här problemet?


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0