Kultiverad, avisst.

Idag har jag varit fett kultiverad (för att uttrycka mig korrekt). Haha. Först var jag på moderna museet och såg Andy Warhols utställningen. Haha. Jag gick med Anna och Johanna, jag betalde inget. Men det gjorde dom.
Sen var jag på bio med mamma. Det var en otroligt bra film. Jag känner hur mitt sydlänska hjärta slår och jag måste verkligen bo utomlands ett tag. Måste måste måste. Annars skulle jag inte få hjärtklappning när jag hör orientisk musik, när jag ser den vackra naturen och den sympatiska människosynen. Visst det låter klyschigt. Men jag är inte till för att jobba 8-5 varje dag. Jag är mer nattmänniska. Vill jobba mellan 8-5 på natten och chilla på dagarna. Vore så underbart. Men är rädd att lämna alla. Det vågar jag inte, vill inte. Mmm. Men det är en dröm som måste besannas. Om inte nu, så snart.

image148

Jag på Moderna museet.



Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0