Träning, kost och hälsa.

Ska till min dietist den 25:e för att få lite kostråd. Då vill inte jag att det första hon ska säga är, sluta ät godis. Jag vill att hon ska ge mig partiska råd om hur jag faktiskt kan förbättra saker. Och ja, jag vet att godis och sånt inte är nyttigt. Men, jag har varit duktig idag. Inte en enda liten godisbit och dessutom har jag lagat iordning mat som räcker till matlåda hela veckan. Snodde ett recept av Nicole, kycklingfilé och bulgur med god creme fraise sås. Så det får det bli. Har varken råd eller lust att äta ute när man ändå inte vet om maten är bra för en eller inte.

Har tränat idag, blev 30 min step up, 15 min styrka och 15 min hård konditionscykling. Hade min pulsmätare på och upptäckte att min maximala puls under stepup-passet enbart låg på 160. Därför kände jag mig tvungen att konditionsträna lite. Höll puls på ungefär 190 slag/min när jag cyklade. Det är enda sättet att se resultat konditionsmässigt.

Hoppas ni haft en bra dag.


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0