and then we come again.

Har jobbat på Makalös idag. Gick förvånansvärt bra. Typ över 200 poäng, mitt rekord på länge. Ska tillbaks dit imorrn och som tur var jobbar Nina så jag får lite sällskap. På onsdag ska jag iväg på det där hemliga och sen kanske det blir utgång, om nån kan joina?
Torsdag blir det gruppboendet och fredag hemtjänsten. Fan, jag är en upptagen ung kvinna. På fredag blir det utgång med tjejerna och på lördag blir det middag med alla hos Jens. Och innan dess ska jag hinna förbi farmor och gratulera henne i Norrtälje. Tyvärr får jag åka dit lite tidigare, men men.
Och imorrn ska jag och Tobbe shoppa något som han kan ha på sig på onsdag. Så. I'm busy. Och juste, på fredag ska jag shoppa med Johanna och Nina och samtidigt hinna ta en drink med mamma! Fyfan vad upptagen jag är, jag är nästan stolt!

Men men.
Nu blire till att sova.

Pusshej

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0