"Got your teeth on Camera"

Valborg var roligt! Först var jag och grillade (inte jag) med Tobbe och friends hemma hos Billie. Sen drog jag in till Nicole och tjejerna. Skoj.
Igår jobbade jag. Hade svårt att komma ur sängen, dock inte på grund av bakfylla som det brukar vara. Trötthet snarare. Jaja, whatever. det gick helt okej och det känns bra att ha tjänat lite pengar. Efter det drog jag, Krimmy och Johanna till debaser slussen för att möta Jonatan, Jens, Emil och random. Det var skoj. Vi satt ute på uteserveringen och myste under filtar. Jag och Krimmy hade vår own soffa. Grymt. Vi drog en del skojiga internskämt, om Johanna då som vanligt. Typ "got your teeth on camera/candycamera". Asså vi är så flummiga. Sen åkte jag hem till pojken.

Idag har jag hängt på Helene och shoppat. Jag köpte inget men hon hittade en hel del. Sen träffade vi pappa och käkade indisk mat. Mums. Vi åkte också och kollade på Sveriges motsvarighet till "celebration - disneystaden", järlasjö. Och nu sitter jag hemma och borde packa. Åker fan inatt! Är jätte-exalterad över att återigen få se Hydra. Som jag har längtat...

Uppdaterar så gott det går där nere! kommer sakna er alla!

Ses nästa lördag, bajshej

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0