så jävla rätt

Msnkonversation nu med Ivar:

HATAR säger:

mm, så köp med dig det du ska dricka

Ivar säger:

aa


HATAR säger:

vi ska dricka vin och martini

Ivar säger:

fast då kommer jag fortfarande vara handikappad i 3 dagar framåt


HATAR säger:

vadåra?


Ivar säger:

3 dagar innan jag får handla på systemet

Ivar säger:


HATAR säger:

jahaaa juste


HATAR säger:

men då handlar vi åt dig så kan vi få pengar sen


HATAR säger:

vad ska du ha?


Ivar säger:

hehe


Ivar säger:

ok


Ivar säger:

hmm jag vet inte


HATAR säger:

öl/vin/cider/alkoläsk


HATAR säger:

/sprit


Ivar säger:

du har bestämt tidigare vad jag ska dricka


Ivar säger:

så varför kan du inte oxå göra det nu?

:

HATAR säger:

haah


HATAR säger:

jag är så jävla ond


HATAR säger:

hah


Ivar säger:

hehe


Ivar säger:

men det är bra


HATAR säger:

haha


Ivar säger:

utan dig hade min alkoholtolerans varit mkt lägre


HATAR säger:

ahah


HATAR säger:

sjuuukt


Ivar säger:

kanske


HATAR säger:

men rätt ^^


Ivar säger:

yepp


Ivar säger:

vill du lära dig dricka sprit


Ivar säger:

låt läromästarinnan mischa undervisa dig


HATAR säger:

haha vad otäckt


Ivar säger:

hehe




Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0