no sense of humor.

Idag är en pissdag, igen. Jag vet att mina inlägg blir tråkiga och ibland snudd på hysteriska.
Blev inget jobb idag på dagen, var jätteallergisk men pallrade mig faktiskt hit på kvällen, duktigt. Dock önskar jag bara att timmarna ska gå så att jag kan kura ner mig i sängen igen.

Blev ingen träning idag, men förhoppningsvis imorrn. Ska försöka mig på det jobbiga spinnpasset igen, och coren då. Ska träffa Nina och Venla, vet dock inte om det blir samma tider, vi får väl se.
Och på fredag blir det nog träning på dagen istället, jobbar nämligen mellan 6.30-12.00 då. På kvällen ska jag träffa pappa. Han ska också köpa gymkort på Eriksdalsbadet. Då kanske man kan börja träna lite tillsammans?

Jag och Tobbe såg filmen "stepbrothers" igår. Helt sjukt hur mycket filmens komik sjunker när det inte är skådisarna man är van vid som spelar.


Varför ens bry sig?
Postat av: Anonym

Svar: JA, samma tider tycker jag. :)

/VENLA

2008-11-13 @ 00:43:20

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0