Simmat (lekt)

Kom nyss hem efter en trevlig eftermiddag på Eriksdalsbadet. Var där och badade med Krimsan och Nicole. Den officiella förklaring, simning, den inofficiella - bubbel och bastu. Skönt. La en ansiktsmask (eftersom jag råkade köpa massa produkter på Lindex innan för typ 350 kr). Köpte schampo, hårinpackning, ansiktsrengöring (tre versioner) en peeling och en ansiktsmask. Det mina vänner, är lyx.

Något som bör tilläggas är också att jag äntligen köpt träningskort, så nu ska det dra igång igen. Imorrn ska jag och Nicole gå på ett spinning och ett corepass. Det blir trevligt! Imorrn ska jag också på två arbetsintervjuer, håll tummarna. Nu väntar jag bara på Andra avenyn.

PUSSHEJ

Varför ens bry sig?
Postat av: emelie

e de du på biden där uppe?

2008-11-02 @ 19:42:28
URL: http://stylebyemelie.blogg.se/

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0