Snart drunknar jag i kläder.

En tanke slog mig igår, en H&M-tröja är inte alltid en "hmtröja", ibland kan det tillochmed vara utvald. Den här tanken slog mig igår när jag hängde tvätt hos Tobbe. Hans syrra har jättemycket snygga kläder, och vet ni varför? Hon har en av de exemplar hon tycker är snygga, inte hundra av de där "reafynden" som jag själv lastar på hög hemma i rummet. Jag beundrar de människor som verkligen satsar på det plagg de tycker om, slår till efter ett tag och oavsett om plagget är dyrt eller inte. Sånna som jag borde verkligen lära mig det.

Har varit och jobbat idag, jättesegt vare. Jag måste ha något att komplettera med nu, håller tummarna inför fredag och hoppas att jag får nått gensvar!
Det är sjukt att det snart är helg nu igen, det är liksom torsdag imorrn? Ska inte jobba imorrn, ska jobba söndag istället. Ska nämligen iväg på tjejgruppsmötet imorrn med Venla.

Hoppas ni har haft en bra dag!
PUSSHEJ


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0