Äntligen hemma


Guuud vad skönt att vara hemma. Var tungt för kroppen att jobba idag, är ju inte alls van vid vårdarbete längre. Men kul att vara tillbaks på sätt och vis. Jobbade mellan 15-21.30, skönt pass tycker jag. Har ju känts som att jag har varit ledig hela dagen, och mycket har jag fått gjort!
Fick faktiskt posetiv respons av två arbetsplatser jag sökte jobb på, pepp pepp hoppas hoppas.
Fysiskt sätt är jag helt slut, jag känner mig febrig för tredje dagen i rad och har slemhosta och huvudvärk. Men det är bara att kämpa på, måste jobba och måste ha pengar.

Imorrn ska det bli roligt! Jag och Venla ska på den där planeringskvällen inför vårt lilla projekt. Längtar tills det drar igång, behöver lite hjärngymnastik i denna tillintetsägande vardag. Roligt att göra nått med Venla också tycker jag, vi har så roligt ihop. Nu ska jag chilla för mig själv och njuta av att ännu en tuff dag är avklarad med galans. Funderar på helgen, vafan händer då?

P.S. Mitt veckans mål går som smort tycker jag, minus att jag åt några bitar godis igår så har jag lyckats söka ett antal jobb, träna en gång (av fyra), och nästan fått jobb. Big time for me!




Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0