bad excuse.

Jag känner mig orolig i kroppen efter helgen... Känns som att jag utstrålat någon jag inte vill vara, och idag är det måndag - ångest.
Har jobbat idag, halv sju till ett. Det gick bra, även om det var väldigt stressigt först och sen var helt cool-lugnt. Efter jobbet var jag på banken, sen åkte jag och älskling och storhandlade på Willys. Börjar bli en trevlig tradition. Vi åt också supergod middag i Enskede gård. Nu ska jag nog snart gå och sova. Imorrn blir det förmodligen bio med pappa och Hélene, "låt den rätta komma in", och på onsdag blir det bio med brudarna. Också kuul!

Ska jobba imorrn klockan sju, och har väl egentligen inte så mkt att tillägga om dagen. Jag promenerade hem från Söder och har inte ätit något godis idag, så hoppas jag kunna fortsätta!
Laddade precis senaste avsnitten av "Två och en halv män" och "Secret diary of a Callgirl". Soft underhållning... Nääe, nu är jag för trött.
Hoppas ni haft en bra dag!

BAJSHEJ

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0