Blekt blondin

Har precis kommit hem och sitter med hårfärg i håret och ska äntligen få bort den gula (och den bruna) randen nära hårrötterna! Sist blev det ju inte så bra som jag ville och håret blev lite smågult, men nu så!
Filmen var sjukt överskattad btw. Det kändes lite som en barnfilm och den var inte alls realistisk. Tråkigt tycker jag, men ännu värre för de som tycker att boken är bra!

Var och jobbade imorse - gick bra, men är nu jättetrött. Imorrn blir det lite längre sovmorgon då jag börjar halv tio, på Makalös. Jag hoppas att det går bra, trots rethostan som aldrig går över...
Vet ni en rolig sak? Jag ska på två intervjuer på måndag, och jag tror faktiskt att det kommer att gå riktigt bra! Håll tummarna för mig.

Sweet dreams.


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0