Feel-good

Asså det är helt sjukt vilken egokick man kan få av att välja hälsosamt, både fysiskt och psykiskt. För mig känns det jättebra att göra matlådor, det känns superbra att ha kommit igång med joggingen och det känns som att jag vårdat mina relationer mycket på senare! Jag är bäst! Eller nått.

Jag och pojkvännen har haft en långrace med andra avenyn nu, och nu är det poker för hans del. Själv ska jag kolla på veckans sista avsnitt och äta äppelpaj som mamma Jill gjort iordning. Imorrn blir det jobb, sen hem - förhoppningsvis jogging med Tobb, sen kommer Johanna till oss och käkar middag. Det blir nog en bra dag!

Har kommit på det att när man får ligga bakom pojkvännens öra och mysa och sniffa på det finaste man har är världens underbaraste. Tycker också om att ligga på hans bröst och kramas. Gah, jag är lite töntigt klyschig nu, men det finns inget underbarare än att ha en fin pojkvän när höstmörkret blivit definitivt och hemmakvällarna blir fler än någonsin. Tack älskling för att du finns och för att du gör min vardag så rolig. Du och jag mot världen.



Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0