fuck

Det slog mig precis att om jag åker till "underbarabar" kommer jag bryta två av mina "veckans mål", och det går ju inte. Trist nog. Dels skulle jag säkerligen ta ett glas vin (två) och dels skulle jag bryta mitt löfte om att jogga fyra dagar den här veckan (känns det som). Så det blir nog inget ikväll tyvärr. Får ta det i helgen. Dessutom är jag inte direkt gjord av pengar nu så måste spara, hur trist det än låter. Nej, borde nog gå ut och jogga nu, som jag faktiskt lovat mig själv. Dessutom har jag varit sjukt nyttig idag så borde passa på att gå ut ikväll...
Men vad ruggigt, och vad kallt. Det hade varit mycket mer motiverande att ha någon att springa med. Har ju ingen nu när Tobb inte kan. Usch. Rugguggla. Blä.


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0