Fyfan

Fyfan vilken sunkig kväll det blev igår för min del. Gjorde av med sjukt mkt pengar på tequila, ringde en massa fyllesamtal, tappade bort mina vinterstövlar! Jag hoppas hoppas hoppas att de ligger kvar på Starbar, måste förbi där sen. Och det värsta av allt är ju att jag ska jobba på Makalös ikväll. Nej usch, det där med att supa med jobbet är nog ingen bra idé afterall.

Dagen/kvällen var trevlig förövrigt, träffade Hélene och sen Ahmed. Vi gick och åt på London, godmat. Sen fick jag ett par nya skor, assnygga ankelboots som är odrägligt jobbiga att gå i eftersom jag vant mig av helt vid högklackat, men snygga som fan, det är dom!



Cheers mate.

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0