Guud...

Vilken natt det har varit, och vad svårt det är att gå upp! Tror att jag börjat späda på mitt nikotin-beroende ännu mer, därför jag är så trött när jag vaknar? Vaknade klockan fyra inatt och trodde klockan hade ringt, så var beredd att gå upp. Sjuukt.

Vilket pissväder det är idag. Grått, kallt och äckligt. Och jag är jätteallergisk och har hosta, äntligen har dom smittat mig, eller hur? Näe. Jag ska fan inte bli sjuk, det har jag inte råd med. Ändå är jag inte i representativ form idag, usch nej. Ska försöka skjuta upp intervjun till torsdag kanske. Om det inte vore upptaget hela tiden.
Har precis ätit lite varm soppa i hopp om att få upp kroppstempen.

Aja, hörs senare!

BAJSHEJ

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0