I väntan på ett samtal.

Jag är sjuk idag, tyvärr. Sjukt ont i huvudet och ont i halsen så det blev varken jobb eller jogging idag. Det blir en chilldag hemma med godis - ja är uttråkad, en god bok och datan i högsta hugg. Dessutom väntar jag på det där samtalet jag skulle få idag...

Min Tobb har varit här hela dagen, han är ju också sjuk. Så vi har myst och busat och kramats hela dagen. Nu blev jag lite trött på honom - han är lite väl overtheline ibland. SLUTA, sa jag. Haha. Han ska snart komma hit igen med lite godis, cola och krossade tomater, tänkte göra mer linssoppa eftersom den andra var populär och tog slut. Har även gjort iordning matlådor till nästa vecka - köttfärsbiffar med tzatsiki och bulgursallad, toppen!
Så som jag gjort den här månaden ska jag göra alla månader framöver, köpa snus så att det räcker och köpa mat så jag kan göra matlådor och sen ha jävligt kul för resten, eller nått.

På lördag ska vi äta middag hela tjocka släkten -på pappas sida på Rudolphino i gamlastan. Grandföräldrarna ska bjuda på mat och fira varpå jag sa till Tobbe att maten där är rätt överskattad. Pasta är ju liksom sjukt billigt och ingredierna kan väl inte vara så dyra satt en pastarätt kostar runt 160 spänn. Jag tycker nog att den restaurangen är lite överskattad men men.

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0