in yah face.

Sitter nu och äter en matlåda i form av bulgursallad och köttfärsbiffar med tzatsiki. Börjar bli rätt bra på matlagning, och min linssoppa är bäst! Är sjuk idag med - no. Tråkigt, här blire inga pengar gjorda så att säga.
Men men "sånt e livet". Den låten har gått från att vara en fin svensktopp visa till att bli hatad av mig, är det bara jag som hör de osynliga alkoholvibbarna i den. Det är en typisk jukebox-favorit, det säger väl allt?

Annars är det helg nu igen, och ska nog ta det jävligt lugnt trots allt eftersom jag börjar bli bättre och inte vill sega ner mig totalt. Jonatan ska spela in demo, Venla ska plugga, Johanna ska bort. Så Krimmy, vafan händer?

Helgen börjar bra med vitlöksandedräkt, eller vad säger ni? moahhaha.



Krimmy, två jävla år sen!


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0