Kvällstid

Nu har jag precis lagt mig i sängen efter ett par timmars kreativt matlagande. Lagade iordning min fars mumsiga linssoppa som jag älskar. Tobb gillade den också.
Venla ringde för ett tag sen och pratade om vårt lilla projekt på torsdag! Ska bli så himla kul.. Sen undrade hon också om jag skulle med till "underbara bar" ikväll, lät jättemys. Om jag orkar så! "improvisationskväll".
Men, har lovat mig själv att jogga idag, men kan iofs kanske skjuta på det till imorrn, jag är inte så rutinfast av mig. Jag vet helt enkelt att det kommer bli gjort.

Imorrn är det jobb igen. Funderar på att jobba över någon timme, upptäckte nämligen att jag (om jag jobbar "heltid" på makalös) bara jobbar 75 procent av det jag brukar. Känns inge vidare. Måste få upp lönen ju. Och framförallt måste jag skaffa ett annat jobb också! Fick lite inspiration och tips av tjejerna i helgen som alla lyckats få butiksjobb (nästan). 

Hörs later! 

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0